Известие

Collapse
No announcement yet.

Не пали...

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Не пали...

    Здравейте. Ето го проблема:
    Карам си спокойно , колата още не е загряла и си е нромално слабичка, пристигам, паркирам и след 15-20 минути си се връщам. Колата не иска да запали. Вече не си спомням точно какво се случи в началото, но май почти запали при първия опит, след това ставаше все по-зле. Стартера върти, има си ток, има бензин, пробвах копчето под седалката за рестартиране на системата за горивото, не свети жълтото ключе code на таблото. Нищо ненормално не се случва на пръв поглед освен това, че не пали . Преди потеглянето си запали сравнително нормално. Ще я водя на доктор, но докато я изтеглим реших да питам, за да не се окаже нещо супер дребно и да се ядосвам след това. Става въпрос за колата от подписа.
    Благодаря предврарително.
    156 1.8 TS 98

  • #2
    И мойта за 1 година имах два случая направо не ще да пали. Давам газ държи обороти, пускам и се сриват веднага. И след това въртя като гламав. Но беше преди 3 месеца за последно и от тогава не ми го е правило незнам от какво беше
    156 1.8 TS

    Comment


    • #3
      Re: Не пали...

      Първоначално публикувано от vasko321
      Здравейте. Ето го проблема:
      Карам си спокойно , колата още не е загряла и си е нромално слабичка, пристигам, паркирам и след 15-20 минути си се връщам. Колата не иска да запали. Вече не си спомням точно какво се случи в началото, но май почти запали при първия опит, след това ставаше все по-зле. Стартера върти, има си ток, има бензин, пробвах копчето под седалката за рестартиране на системата за горивото, не свети жълтото ключе code на таблото. Нищо ненормално не се случва на пръв поглед освен това, че не пали . Преди потеглянето си запали сравнително нормално. Ще я водя на доктор, но докато я изтеглим реших да питам, за да не се окаже нещо супер дребно и да се ядосвам след това. Става въпрос за колата от подписа.
      Благодаря предврарително.
      Помпата ти чува ли се даработи като дабеш на контакт. Друга причина може да е датчик за положението на вала.
      156 1,8 ТS 99
      Nissan Murano 2005

      Comment


      • #4
        е така и на мене преди 1 месец пред бриколаж!оказа се някъкви две релета! и сяма ядове!
        Алфа Ромео 156 1,8TS/ГИ EasyGas

        Comment


        • #5
          Ослушвах се за помпата, но не чух честно казано. Принципно не знам колко е шумна, но като че ли нищо не чух.
          156 1.8 TS 98

          Comment


          • #6
            и на мен така,датчика се прееба и помпата спря да качва.Не подава гориво! бъди сигорен! иначе ако има гориво ще запали отраз!шрпстп мещо е бъгнал некой датчик и е спрял подаването на гориво!
            Алфа Ромео 156 1,8TS/ГИ EasyGas

            Comment


            • #7
              И според мен е от датчика за положение на вала. По същия начин правеше мизерии /на Дедрата самоче/ и в един момент отказа тотално.
              На диагностиката ще си покаже
              FORD FOCUS ST 2.0 EcoBoost 250 hp, 13'
              LANCIA DELTA III 1.9 Twin Turbo Multijet 190 hp. 844A1000 EXECUTIVE 10`
              LANCIA LYBRA 2.4 jtd 140+ hp. 839A6000 EXECUTIVE 02`
              LANCIA LYBRA 2.4 jtd 150+ hp. 841C.000 EXECUTIVE 03`ex.
              ALFA ROMEO 156 1.6 TS 16V AR67601, ГИ 97`ex.
              LANCIA DEDRA 1.6 835A1000 90`ex.

              Comment


              • #8
                Оправих я. Разбутах релето за горивната помпа (ако изобщо това е реле, намира се под черния капак до акумулатора) и запали веднага.
                156 1.8 TS 98

                Comment


                • #9
                  Не го разбутвай само,за да не ядеш същия .ур в незнаен час! Почисти изводите с контактен спрей, цокъла също!
                  ...
                  155 1,6 TS 16V `96
                  166 2,4 JTD `99
                  147 1,9 JTDm 8V `07

                  Comment


                  • #10
                    Първоначално публикувано от vasko321
                    Ослушвах се за помпата, но не чух честно казано. Принципно не знам колко е шумна, но като че ли нищо не чух.
                    ом не чуваш помпа може да е от реле или инерционния датчик под шофьорската седалка.
                    156 1,8 ТS 99
                    Nissan Murano 2005

                    Comment


                    • #11
                      Я кажете тия релета какви пари са и къде се продават, защото май проблема не е в контакта между него и цокъла, а в самото него. Пак ми направи тая мизерийка.
                      156 1.8 TS 98

                      Comment


                      • #12
                        а тоя бутон под седалката какво прави,можели от него да неще да върви в някои моменти а в някои е направо стрела.там пред акомулатора мисе чуваше едно като прехвърляне на искри и мисе включваше и исключваше перката на радиатора,почистих го и с контактен спрей и засега е ок.та някой да каже за бутона под седалката и кое реле е за помпата.благодаря
                        Mercedes W202 - 200kompressor 99'
                        Alfa Romeo 156 1.8 16V TS 99' - ex''
                        Alfa Romeo 145 1.9JTD 99'

                        Comment


                        • #13
                          Май не, защото той е за рестартиране на горивната система.
                          156 1.8 TS 98

                          Comment

                          Working...
                          X